20 Οκτωβρίου 2013

Ας ξανα..συστηθούμε, μέσα από 5 βραβεία.

   
     Είμαι απαράδεκτη...το ξέρω! Σε βαθμό...κακουργήματος...? Πλημμελήματος...? Πταίσματος...? Δεν μπορώ να σας απαντήσω, ας αποφανθούν οι...ένορκοι γι΄αυτό!
Το θέμα είναι, πως έχω παραλάβει -με αφετηρία το καλοκαίρι, για το πρώτο- βραβεία, τα οποία ακόμα δεν έχω παρουσιάσει και δεν έχω απαντήσει στις ερωτήσεις που περιλαμβάνουν. "Γαϊδουριά...μεγάλη, εκ μέρους της!", θα σκεφτείτε, όμως για όλα φταίει αυτός ο...άτιμος ο χρόνος, που φαίνεται να έχει τσακωθεί μαζί μου τελευταία και τρέχει γρηγορότερα από μένα..
     Οφείλω, λοιπόν, να ενημερώσω ότι η εν λόγω ανάρτηση λόγω πληθώρας ερωτήσεων και απαντήσεων έχει τις προϋποθέσεις να εξελιχθεί σε ανάρτηση...μαμούθ, ωστόσο θα προσπαθήσω να μην φτάσω στα...άκρα τις αντοχές σας, αλλά να τηρήσω παράλληλα και τους κανόνες!

     Ευχαριστώ πάρα πολύ τη Βασιλική μου για το βραβείο που μου χάρισε, αλλά και την υπομονή της να περιμένει τις απαντήσεις μου! Προϋποθέσεις του βραβείου:

1. Αναφέρεις ποιος σου το χάρισε και τον ευχαριστείς.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις κι εσύ με τη σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
4. Ενημερώνεις για το βραβείο.
5. Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

     Ερωτήσεις και απαντήσεις:

     1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας? Μάλλον, οι προτροπές των φίλων, σε συνδυασμό με τη σκέψη πως τελικά δεν θα ήταν άσχημη η ιδέα να έχω συγκεντρωμένα κάπου, όσα κατά καιρούς έχω δημιουργήσει. Στην πορεία, φυσικά, ανακάλυψα πως τελικά ο Onirokosmos αντιπροσωπεύει πολλά περισσότερα για ΄μένα, κυρίως σε συναισθηματικό επίπεδο.
     2. Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται? Ό,τι αγγίζει τα όρια του ονειρεμένου, του επιθυμητού, του διαφορετικού, μέσα από χειροποίητες κατασκευές και ανακυκλώσιμα υλικά.
     3. Από που βρίσκεται την έμπνευσή σας? Οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης.
     4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας? Το περιεχόμενο των αναρτήσεων έχει να κάνει περισσότερο με τη εκάστοτε δημιουργία. Υπάρχουν περιπτώσεις (όπως θα έχει παρατηρηθεί), που η παρουσιαζόμενη κατασκευή συνοδεύεται από κάποιο λογοτεχνικό κείμενο, ιστορία ή παραμύθι τα οποία "δένουν" -θέλω να πιστεύω- μεταξύ τους. Ωστόσο, ακόμα και τότε δεν προσχεδιάζω το περιεχόμενο των αναρτήσεων.
     5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας? Οι ιδέες τείνουν να προπορεύονται της υλοποίησης τους. Stay tune...και στην πορεία όλο και κάτι καινούριο θα προκύπτει.
     6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας? Δυστυχώς μέχρι τώρα, λιγότερο απ΄όσο πραγματικά θα ήθελα, κάτι που ωστόσο καταβάλλω προσπάθεια να αλλάξει.
     7. Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε? Οποιαδήποτε, αρκεί να υπάρχει χρόνος.
     8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς? Νομίζω, χάρη στα βραβεία που μου παραδίδονται κατά καιρούς δεν έχει μείνει και τίποτα...που να μην ξέρετε για εμένα!
     9. Ποια τα hobby σας? Έχω αρκετά, χρόνο δεν έχω για όλα! Ενδεικτικά κάποια από αυτά: φωτογραφία, διάβασμα, αθλητισμός, μουσική (παίζω κιθάρα και φυσαρμόνικα), χειροτεχνίες, ξένες γλώσσες....

     Με τη σειρά μου, παραδίδω το βραβείο στα blogs που ακολουθούν, με τυχαία σειρά:

      1. Φανή
     2. Αιώνια Γυναίκα
     3. Decoupage V&D
     4. Της Αννιώς
     5. Χειροποίητες Δημιουργίες
     6. Ιανός
     7. a lovely mess
     8. Ροζ Συννεφάκι
     9. Γλυκιά Ζωή
     10. anettaspace
     11. "Greek Olive" - Δια χειρός

      Επόμενο βραβείο αυτό που μου παραδόθηκε από ένα ξεχωριστό και αγαπημένο άτομο, τη Λία.


     Αφού την ευχαριστήσω πάρα πολύ για την επιλογή μου -ξανά κι από εδώ- θα πρέπει να απαντήσω σε κάποιες επιλεγμένες ερωτήσεις και με τη σειρά μου να το παραδώσω σε άλλα blogs που θα επιλέξω.

Ερωταπαντήσεις...μέρος 2ο, λοιπόν!

     1. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι...: Πολλά. Σαν όλα τα παιδιά, όμως κι εγώ λατρεύω τις τηγανητές πατάτες, συνοδευόμενες με μοσχαράκι τας κεμπάπ.
     2. Τι δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Που, τις περισσότερες φορές, το "φαίνεσθαι" είναι διαφορετικό από το "είναι".
     3. Μου αρέσει οι άνθρωποι που κάνω παρέα να είναι....: Ο εαυτός τους.
     4. Με ηρεμεί: Η βροχή, μια αγαπημένη αγκαλιά, η θάλασσα.
     5. Αγαπώ: Ανθρώπους που θεωρώ δικούς μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τα παιδιά, τα ζώα, τα χαμογελαστά πρόσωπα, τη βροχή, τη θάλασσα, το πέταγμα των πουλιών, τους μαχητές....
     6. Με νευριάζει...: Ο εαυτός μου. Τα όρια ανοχής και αντοχής του, όταν έχει ξεπεράσει προ πολλού τα φυσιολογικά.
     7. Τι δεν αποχωρίζομαι ποτέ: Το ρολόι και το άρωμά μου.
     8. Όταν ήμουν μικρή, χάζευα συστηματικά αφίσες...: Δεν με θυμάμαι να είχα ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις με αφίσες, σε αντίθεση με τα παζλ.

     Τη σκυτάλη για το συγκεκριμένο βραβείο (πάλι με τυχαία σειρά), παίρνουν:

     1. confusedmind
     2. κυκλάμινο
     3. Αbycraft
     4. Maya's Fairytale

     Ακολουθεί ένα ακόμη βραβείο από τη...μαμά του Μπρίκι!!!! (τα χειροκροτήματα, άραγε, που ακούγονται είναι για τη Μαρία μας...ή για τον Μπρίκι της???!!!). Όπως και να έχει, ευχαριστώ πολύ-πολύ την αγαπημένη μου Μαρία για την τιμή που μου κάνει και ξεκινάω με τους κανόνες του.

                          1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
                         2. Απαντάς στις κάτωθι ερωτήσεις...
                         3. Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers.


     1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και τ΄όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου? Η απάντηση αναφέρεται στο προφίλ μου: "Αφήνω πάντα μια γωνιά μες το μυαλό μου, να μπαίνω εκεί στο παραμύθι το δικό μου..."
     2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί: Αετός. Και θα το αιτιολογήσω με κάποιους στίχους που άκουσα τελευταία: "...είμαι αετός-σταυραετός στη γη δεν ακουμπάω, έχω φτερά και στην ψυχή και μόνος μου πετάω...έχω τον άνεμο αδελφό, τον ήλιο αγκαλιάζω...στ΄ αστέρια εγώ φωλιάζω".
     3. Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το BLOG TV και σε ρωτούσαν "ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων", τι θα απαντούσες? Ποιο είναι? Δεν σταματάω σε κάμερες, απομακρυνόμενη όποτε τις βλέπω. Κι αν σε περίπτωση ακολουθούσαν κατά πόδας (πράγμα που έχει συμβεί), θ΄απαντούσα ευγενικά...να ρωτήσουν τους "άλλους".
     4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις. Πολλά. Ένα απ΄ αυτά είναι η γοητεία της απόλαυσης. Κάτι δηλαδή, που μου αρέσει και διασκεδάζω να κάνω.
     5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την ζωή: Σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός... "Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις..."


     6. Αγαπημένη λέξη: Άμπρα- κατάμπρα! Επειδή λίγη...ή, πολλή, μαγεία είναι αυτό που χρειάζεται απαραίτητα να υπάρχει στην ζωή μας.

     Έφτασε η στιγμή να παραδώσω -κι αυτό το βραβείο- στα blogs που ακολουθούν:

          1. Αντίθετοι κόσμοι
          3. Χειροτεχνήματα
          4. basilikis-art
          5. Ξύλινος Ιππότης
          6. Mirsinis Creations
          7. Syros2js

      Βραβείο Νο 4, από έναν ευγενικό Ιππότη της bloggoγειτονιάς μας, τον οποίο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ευτυχώς για εμένα -αλλά και για...εσάς!- το βραβείο αυτό δεν έχει ερωτήσεις.


      Το τελευταίο βραβείο για τον Onirokosmo δόθηκε από τη φίλη μου τη Βάγια! Βάγια μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, ωστόσο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία γι΄αυτό και άργησα να το σχολιάσω.


Ο όρος του βραβείου είναι να αναφέρω 11 πράγματα για μένα, κάτι που έχω κάνει ήδη στο παρελθόν σε παρόμοια απονομή, οπότε σας παραπέμπω στις αντίστοιχες αναρτήσεις εδώ κι εδώ. Το βραβείο της Βάγιας, μαζί με αυτό του Ιππότη, χαρίζω με μεγάλη μου χαρά στα blogs που ακολουθούν:

          2. Filia's crafts
          3. Δια χειρός
          4. marron
          5. Per Mano
          6. fotolabida
          8. πνοές τέχνης
          9. Craft Makes My Day
         10. Κάντο μ΄αγάπη
         11. misirlouhandmade

     Αν φτάσατε μέχρι εδώ, αξίζουν σε όλους σας θερμά συγχαρητήρια για την...αντοχή σας! Κι επειδή κάποια πράγματα οφείλουμε να τα επιβραβεύουμε, δωράκι από εμένα για όλους σας, άνευ όρων. Μια υπέροχη Κυριακή, όπως ο καθένας την επιθυμεί, σας εύχομαι....


27 σχόλια :

  1. Μπράβο για όλα τα βραβεία!!
    Σου αξίζουν όλα τα βραβεία του κόσμου..
    Μου αρέσει που μπαίνεις στο παραμύθι το δικό σου και μας βάζεις κι εμάς...απόλαυσα όλες σου τις απαντήσεις και η φωτογραφία που διάλεξες είναι πολύ όμορφη..
    Σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες!..ήταν τόσο γλυκιά η σκέψη σου να μας βραβεύσεις!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταρχην μπραβο για τα βραβεια σου!
    σ'ευχαριστω πολυ κι εγω με τη σειρα μου που μου χαρισες ενα :)

    θα το καθυστερησω λιγο, αλλα με βλεπω με αναρτηση μαζικη σαν τη δικη σου γιατι εχει μαζευτει ποσοτητα..!

    μια ομορφη Κυριακη σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ πολύ για το Liebster Bolg Award!!
    Μιας και έτυχε να βρεθούμε πρόσφατα, η ανάρτησή σου ήταν μια καλή ευκαιρία να μάθω κάποια πράγματα για σένα!! Μου άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου. Από την μαμά του Μπρίκι σε γνώρισα την μέρα του βραβείου!! :)) Χρωστάω κι εγώ ανάρτηση για το συγκεκριμένο βραβείο και ελπίζω να γίνει σύντομα! Βλέπεις στον καλό καιρό δεν μπορώ να αντισταθώ....παίρνουν τα μυαλά μου αέρα και πιάνω τα βουνά, τους κάμπους και τα λαγκάδια! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία σου...ωραια η φωτο της ζωής
    μου άρεσαν όλες οι φώτος σου , ειδικά η απάντηση της θαλασσας και τα παζλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες απαντήσεις!Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή,το βραβείο το έχω ξαναπάρει αλλά θα σε ευχαριστήσω στην επόμενη ανάρτησή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και να τα χαρείς!Οι απαντήσεις σου σ' όλα ήταν ονειρεμένες και πολύ χάρηκα που σε γνώρισα.Η φωτογραφία της ζωής μου άρεσε πολύ!Σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και μου έκανες την τιμή να μου χαρίσεις το "βραβείο"(αν κι αυτή η λέξη δε μου ταιριάζει!) γνωριμίας και μου δίνεις τη χαρά για να πω κάτι και για μένα, μήπως καταφέρουμε και γνωριστούμε(όσο είναι δυνατόν βέβαια μέσα από ένα πληκτρολόγιο) όλοι σ' αυτήν τη γειτονιά.
    Η επόμενη δημοσίευσή μου θα 'ναι αυτή η ενέργεια γνωριμίας και φιλίας!
    Έχεις την καλησπέρα με την αγάπη μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδυνατώ να σχολιάσω κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και θαυμάζω όλο και περισσότερο,όσο το γνωρίζω,ΕΣΕΝΑ!
    Ευχαριστώ για το βραβείο, όσες φορές κι αν πάρεις κάποιο,μετρά πάντα ποιός στο απονείμει...
    Πολύ θάθελα το δικό σου αλλά αδυνατώ να το πάρω,λόγο απενεργοποίησης δεξιού κλικ.
    Φιλάκια πολλά,κάθε φορά φεύγω συγκινημένη απο εδώ μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βροχή τα βραβεία να τα χαίρεσαι. Ευχαριστώ που με σκέφτηκες Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο.
    Σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες.
    Φιλάκια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ονειρεμένο μου πλάσμα πολλά μπράβο για τα βραβειάκια σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που με επέλεξες, αλλά δυστυχώς δε θα σ' ευχαριστήσω σε κάτι...
    Οι περισσότερες φίλες δε θέλουν να δεχτούν και να συμμετάσχουν όταν συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις κι έτσι δε θα το δώσω...

    Πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!! Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τις απαντήσεις σου, μου άρεσε ιδιαίτερα η φωτογραφία που επέλεξες.. Σε ευχαριστώ για το βραβείο που μου χάρισες. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που πήρες τόσα πολλά βραβεία και χαίρομαι επίσης που μάθαμε και άλλα πράγματα για σένα!
    Να σ' ευχαριστήσω από εδώ και για το βραβείο μου που το παρέλαβες, αλλά και που με τιμάς και πάλι με ένα ακόμη βραβείο!
    ...
    Μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι κι από εδώ να έχεις, ονειρόκοσμε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για όλα σου τα βραβεία! Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα μέσα από αυτά!
    Καλό Βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ !!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ !!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ !!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω βραβείαααααααα....
    Συγχαρητήρια Ονειρόκοσμε, να τα χιλιάσεις!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες και μου έκανες την τιμή να με βραβεύσεις!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ούτε ένα...ούτε δύο....ούτε τρία...5 βραβεία μαζεμένα..κι`όλα τα αξίζεις!
    Μπράβο σου!
    Σ`ευχαριστώ πολύ Ονειρόκοσμε για το βραβείο που μου χαρίζεις κι`εμένα!...με χαρά μου θα το πάρω!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπωπω!!! Βραβεύσεις!!!
    Συγχαρητήρια, κούκλα μου!!!
    Είσαι αξιολάτρευτη!!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή να μας προσφέρεις κι εμάς!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βροχή από βραβεία! Το ένα πιο όμορφο απ΄τ'αλλο! Σ'ευχαριστώ πολύ, Μαριαννάκι, για την τιμή και τη χαρά που μου έδωσες χαρίζοντάς μου κι εμένα ! Να'σαι πάντα καλά, άξια επαίνων και βραβεύσεων!! Φιλάκια και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέντε βραβειάκια; Συγχαρητήρια! Κι εμείς τα χαρήκαμε, όπως άλλωστε κι εσύ, γιατί μας έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια σε σένα κοριτσάκι που έκανες τέτοια ανάρτηση! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Τι ωραία που τα γράφεις όλα! Θέλω να μιλήσουμε αλλά δεν έχω βρει χρόνο. Αχ τι ήθελα να εκτεθώ;;;Φιλιά πολλάααααα...πάρε όποτε μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τα τόσα βραβεία που πήρες και δίνεις-)))
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου!Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες,απο τα δύο το ένα το έχω πάρει ήδη και έχω απαντήσει τις ερωτήσεις αλλά θα πάρω αυτό του Ιππότη με μεγάλη μου χαρά!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. συγχαρητήρια ονειρόκοσμε για τα βραβειάκια σου και ένα μεγαλό ευχαριστώ που σκεφτηκες να με βραβεύσεις και εμένα!!!!
    θα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη γιατί άργησα λίγο να έρθω να το παραλάβω!!!
    σε φιλώ και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΗ ΤΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΛΙ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ !!!!!!
    ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΑΘ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΤΑΧΙΣΤΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου αγαπημένη φίλη !!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...είσαι γλύκα !! Θα κοιτάξω κι εγώ να ανταποκριθώ σύντομα..γιατί κι εγώ με το χρόνο δέν τα πάω πολύ καλά τώρα τελευταία..ή πάντα;!
    Πάντως, πολύ το ευχαριστήθηκα να διαβάζω όλα αυτά τα αληθινά και όμορφα για εσένα !!!
    Είσαι τρελό και όμορφο τυπάκι...με μπόλικη φαντασία !!!
    Να είσαι καλά !! Φιλάκια πολλά ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραία που τα λες ονειράκι! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!! Μόλις ανάρτησα και τις δικές μου απαντήσεις αν θέλεις να τις δεις. . Χίλια συγγνώμη για την αργοπορία. Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.